Środowe inspiracje, ciekawe linki- niekoniecznie fit (4)


1. Instagramowe odkrycia- imtheminibeast- właścicielka niesamowitego ciała, ćwicząca siłowo. Można u niej znaleźć niestandardowe ćwiczenia i dużo motywacji.

2. Blog Qimmah Russo- czarnoskórej piękności, widać ogromny wkład pracy nad ciałem!

3. Jak przygotować się do półmaratonu- od Panny Anny, jestem w trakcie czytania wskazówek doświadczonych biegaczy i ten blog bardzo przypadł mi do gustu.

4. Dietetyczne ciasto marchewkowe- niestety jeszcze nie zdążyłam wypróbować jak smakuje, ale za to wygląda przepysznie!

5. Jak powinny wyglądać trailery filmów- już dawno nie widziałam czegoś tak genialnego, a na Carrie wybiorę się do kina na 100 %!

6. Dzisiaj premiera American Horror Story: Coven- nie mogę się doczekać kolejnego sezonu. Jak dla mnie to jeden z najlepszych seriali ever.

7. Pozostając w temacie seriali i filmów- moje najnowsze odkrycie- Downton Abbey- niesamowity serial, z przepięknymi ujęciami i genialnymi dialogami.

8. Curious Brain- zlepek ciekawych obrazków, grafik i muzyki. 

9. Khan Academy- mój niezawodny korepetytor od wielu miesięcy. Jako że niedawno rozpoczął się rok akademicki to może też się komuś przyda : ) 

Muzyczne odkrycie Ben Khan- Eden, niesamowity, hipnotyzujący teledysk i ta przepiękna muzyka... Świetnie mi się do tego wczoraj biegało.


Środowe inspiracje, ciekawe linki- niekoniecznie fit:

9 komentarze:

workoutbodyattack at: 9 października 2013 17:13 pisze...

Nie znałam żadnej z tych stron. Gdzie Ty to znajdujesz :) Mega przydatne i bardzo ciekawe! Miałaś super pomysł z tymi linkowymi środami :)

Anonimowy at: 9 października 2013 17:16 pisze...

Właśnie też chciałam zapytać gdzie Ty to znajdujesz?:)

Unknown at: 9 października 2013 17:54 pisze...

Chyba stanowczo za dużo czasu spędzam przed komputerem kosztem życia towarzyskiego no ale coś za coś : D

Anonimowy at: 10 października 2013 10:26 pisze...

Muszę spróbować ciasta marchewkowego :)

saegvfaergae at: 10 października 2013 10:49 pisze...

Uwielbiam oba seriale! Cociaż American bije na głowę wszystko inne - nawet Dextera :)

Marta Hennig at: 11 października 2013 21:09 pisze...

Miałam zacząć oglądać American, i chyba przyspieszyłaś ten proces :) I muszę upichcić to ciasto marchewkowe!

Kate at: 13 października 2013 00:17 pisze...

Definitywnie muszę udać się na Carrie!

pensjonarka at: 14 października 2013 09:52 pisze...

znowy pakiet inspiracji :) dzięki, szczególnie za półmaraton, szykuję się też na marzec :):):)

Schoollog School Management Software at: 5 czerwca 2020 12:57 pisze...

Hello there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I truly enjoy reading through your articles. Can you suggest any other blogs /websites /forums that go over the topics of online learning? Can you provide a blog article with links of different online resources that you use in your class, like Khan Academy? Thanks.

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.