50 piosenek do treningu/biegania!

Muzyka to mój nieodłączny element treningu. Nawet nie potrafię sobie już wyobrazić biegu, albo przysiadów bez słuchawek. Przeważająca część piosenek, które wybieram to electro, ale słucham również indie i innych alternatywnych kawałków. Zapraszam do słuchania : ) 




Po kliknięciu przeniesie Cię na youtube

















































6 komentarze:

Eksperyment-brzuch at: 9 września 2013 17:12 pisze...

Z nieba mi spadłaś z tą listą bo ja katuje moją mp3 i znam już wszystko na pamięć i mnie kompletnie nie rusza już nic z mojej listy! Załaduje sobie wszystko na jutro^^

Marta Królewna at: 9 września 2013 17:25 pisze...

O, jest w czym wybierać ;-)

setterka at: 9 września 2013 17:51 pisze...

Na pewno się przyda:)

p.s. ściągasz filmiki z YT czy masz jakąś sprawdzoną stronke do ściągania MP3?

Anonimowy at: 9 września 2013 22:14 pisze...

Mam do Ciebie pytanie :) czytałam wiele artykułów na ten temat i nigdzie nie było napisane o tym jak wykonywać serie w FBW. Chodzi mi o to że jak mam np. 6 ćwiczeń to robię 1 ćwiczenie przechodzę do 2 ćwiczenia, później do 3 ćwiczenia aż zrobię całość. Odpoczywam 4minuty i znowu powtarzam ćwiczenia. Tzn. wydaje mi sie że tak jest poprawnie ale spotkałam się z wypowiedzią że należy robić 3serie 1 ćwiczenia, 3 serie 2 ćwiczenia itd. to wprowadziło mnie w błąd. Głupie i pewnie oczywiste pytanie :) ale tak to jest z tymi którzy sie dopiero za siłówkę zabierają. Pozdrawiam!

Klaudia Pakuje at: 9 września 2013 23:43 pisze...

Setterka: jestem strasznym ,,freakiem'' muzycznym więc ściągam wszystko zewsząd, najczęściej wpisuję tylko tytuł i autora piosenki i dodaję do tego ,,mp3'' w wyszukiwarce i ściągam.

Anon: gdy zaczynałam robić fbw to robiłam tak jak piszesz Ty tym pierwszym sposobem. Później zmieniłam trening i robiłam drugim i zauważyłam, że moje mięśnie wtedy bardziej się męczą->bardziej efektywny trening. Oba sposoby są jak najbardziej poprawne a to jak chcesz ćwiczyć to zależy jak ci wygodniej. Możesz spróbować dla odmiany robić inaczej i porównać, który trening wolisz : )Ja na przykład robię teraz superserie- 1 ćwiczenie 1 seria-2 ćwiczenie 1 seria-1ćwiczenie 1 seria-2 ćwiczenie 1 seria itd, aby zaoszczędzić trochę czasu i trochę bardziej się zmęczyć (tylko ważne jest wtedy, żeby robić ćwiczenie np na klatkę piersiową z ćwiczeniem na plecy, albo biceps+triceps)

Anonimowy at: 10 września 2013 16:02 pisze...

o widzisz a ja nie wiedziałam i myslałam że wykonuję źle trening gdy robiłam 3 serie jednego ćwiczenia za jednym razem. Faktycznie jest ta druga opcja lepsza bo i ja zauważyłam że moje mięśnie się bardziej męczą gdy robię 3 serie pod rząd. Super serie też są dobrym wyjściem, z biegiem czasu i stażu treningowego z pewnością spróbuje :)

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.